گیت کنترل تردد

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و تاثیری که توسعه ارتباطات سیستمی در زندگی جوامع گذاشته است، سازمان‌ها و مشاغل کوچک و بزرگ برای بهره مندی از حداکثر بازدهی، نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های مدرن هستند. در این میان یکی از مهم‌ترین مباحثی که مطرح است، موضوع افزایش بهره وری پرسنل و نهایت استفاده از نیروی کار است. این هدف با کمک راهکارهای مختلفی صورت می‌پذیرد و یکی از این راهکارها بکارگیری سیستم‌های اتوماسیون منطبق با تکنولوژی روز دنیاست. این سیستم‌ها با امکانات جذاب و کاربردی که دارند، نیازهای جاری سازمان‌های مختلف را برآورده کرده و استانداردهای در حال پیشرفت مدیریت نوین را به خوبی پیش می‌برند. سیستم‌های اتوماسیون سیستم‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با کمترین دخالت انسان، فرآیندهای ویژه‌ای را در ادارات و سازمان‌ها پیاده‌سازی کرده و از این طریق علاوه بر تسریع و تسهیل کارها، درصد خطا را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. امروزه، سیستم‌های کنترل تردد به عنوان یکی از اتوماسیون‌های لازم برای سازمان‌ها عمل کرده و به عنوان یک سیستم هوشمند جهت ثبت و نگهداری فعالیت‌های پرسنل و دیگر افراد حاضر در سازمان، نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریت ایفا می‌کند. اصلی‌ترین آیتم تشکیل دهنده سیستم کنترل تردد، گیت کنترل تردد می‌باشد. گیت کنترل تردد در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات ورود و خروج افراد از حوزه‌های مشخص شده را ثبت کرده و اطلاعات بدست آمده را در قالب آمارهای کاربردی به مدیران مجموعه ارائه می‌کند. شرکت طلوع پردیس یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده سیستم کنترل تردد و گیت کنترل تردد است که به عنوان نماینده انحصاری برند تانسا ترکیه در ایران فعالیت می‌کند.

انواع گیت کنترل تردد

به طور کلی، گیت‌های کنترل تردد به صورت ذیل دسته‌بندی می‌شوند:

مزایای گیت کنترل تردد

همان طور که مشاهده کردید، گیت‌های کنترل تردد دارای مدل‌های متفاوتی بوده و عملکردهای مختلفی دارند. گیت‌های کنترل تردد این قابلیت را دارند تا برای سازمان‌ها و ادارات گوناگون به طور ویژه پیکربندی شده و در مکان‌های خاص کاربردهای مجزایی داشته باشند. سیستم کنترل تردد می‌تواند با دقت و سرعت بسیار بالایی عبور و مرور افراد را تحت کنترل داشته و ثبت نماید. از جمله مزایای سیستم کنترل تردد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسریع و تسهیل فرآیند ثبت و ذخیره‌سازی ورود و خروج افراد
  • امنیت بسیار بالا و ارائه اطلاعات قابل اعتماد و مستند
  • کاربری آسان و نصب سریع در تمام مکان‌ها
  • قابلیت استفاده به شکل‌های گوناگون برای مکان‌های خاص
  • ارائه سیستم نرم افزاری هوشمند با امکانات کاربردی فراوان
  • صرفه جویی در هزینه‌های سازمانی و افزایش بازدهی پرسنل

اهمیت نیاز به سیستم کنترل تردد

برای بسیاری از مدیران اداری و سازمانی، همواره این سوال مطرح بوده که چرا امروزه نیاز به سیستم کنترل تردد بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود؟ در جواب این پرسش می‌توان گفت در حال حاضر جامعه جهانی به سمت و سویی می‌رود که در آن حفظ حریم خصوصی افراد و امنیت مکان‌های مختلف (به خصوص مکان‌های عمومی) در آن حرف اول را می‌زند. این یعنی هر تکنولوژی و ایده‌ای که باعث افزایش ضریب امنیتی افراد و مکان‌ها شود، به سرعت ترند شده و استفاده از آن رایج و همه گیر خواهد شد. با این اوصاف می‌توان این موضوع را به سیستم‌های کنترل تردد تعمیم داد. به طوری که در گذشته برای ثبت ورود و خروج افراد به یک مجموعه از روش‌های سنتی و به شدت وقت گیر و هزینه بری استفاده می‌شد که گاهاً حریم خصوصی افراد را نشانه رفته و برای سازمان‌ها نیز اصلاً به صرفه نبود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، سازمان‌ها نیز از وجود دستگاه‌های هوشمند و اتوماسیون‌ها بی‌بهره نمانده و کم کم پای تکنولوژی‌های مختلف به آن‌ها باز شد. چند سالی است که دستگاه‌های کنترل تردد به عنوان یک اتوماسیون هوشمند و سریع، به یکی از مهم‌ترین اجزای درون سازمانی تبدیل شده است. در گذشته با توجه به نبود این تکنولوژی ها، از نیروی انسانی برای کنترل تردد استفاده می‌شد که البته این وضعیت مدیران را با محدودیت‌هایی مواجه می‌کرد. به همین دلیل شیوه سنتی این کار منسوخ و به جای آن از دستگاه‌هایی استفاده شد که عمل ثبت و کنترل رفت و آمد افراد را با سرعت و دقت بیشتری ثبت می‌کرد. این دستگاه‌ها نیز در طول سالیان اخیر با تغییرات زیادی روبرو بوده اند. البته این تغییرات معمولاً در راستای بهبود عملکرد گیت کنترل تردد و افزایش بهره وری آن صورت گرفته و منجر به توسعه امکانات این سیستم‌ها شده است.

محصولات گیت کنترل تردد تانسا Tansa

تمامی گیت‌های کنترل تردد برند تانسا که در شرکت طلوع پردیس به مشتریان عزیز ارائه می‌شود، دارای بدنه تمام استیل بوده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. گیت‌های کنترل تردد تانسا دارای مدل‌های گوناگونی است که در قسمت زیر برخی از آن‌ها را آورده ایم.

نماینده انحصاری
برند تانسا ترکیه

شرکت طلوع پردیس به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه ارائه انواع گیت‌های کنترل تردد، نماینده انحصاری برند تانسا (Tansa) ترکیه در ایران بوده و محصولات این شرکت معتبر بین المللی را در کشور عزیزمان ایران عرضه می‌کند. برند تانسا یک نام آشنا برای افرادی است که در حوزه اتوماسیون‌های اداری و سیستم‌های امنیتی فعالیت می‌کنند. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۶۲ آغاز نموده و بیش از نیم قرن سابقه حضور در بازارهای جهانی را دارا می‌باشد.

پرفروش‌ترین گیت‌های کنترل تردد تانسا

اگر قصد خرید گیت‌های کنترل تردد را داشته باشید، با مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار مواجه خواهید شد که در قسمت بالا برخی از آن‌ها را آوردیم. در این بخش با معرفی دو مدل از برترین و پرفروش‌ترین گیت‌های کنترل تردد تانسا در ایران در خدمت شما هستیم.

گیت کنترل تردد شیشه ای مدلLTOP111

  • جنس باله ها پلگسی گلاس 10 میلی متر
  • سرعت بازشدن باله ها 0.8 ثانیه
  • جنس بدنه استیل ضد خش / پلکسی گلاس 10 mm
  • قابلیت اتصال به سیستم اعلام خطر Emergency
  • دارای جهت نمای LEDجهت هدایت مسیر حرکت
  • قابلیت اتصال به انواع سیستم کنترل تردد
  • گستره دمایی : 20- الی 50+ درجه سانتیگراد
  • ظرفیت تردد : 40 نفر در دقیقه
  • عرض مسیر تردد :50 سانتی متر

گیت کنترل تردد میله ای مدل LTT303 AS

  • جنس بدنه تمام استیل و طراحی بسیار شکیل
  • دارای جهت نمای LED جهت هدایت مسیر حرکت
  • قابلیت کارکرد دو سویه BiDirection
  • قابلیت اتصال به سیستم اعلام خطرEmergency
  • دارای استانداردهای بین المللی اروپا CE , Dekara ,ISO 9001
  • قابلیت اتصال به انواع سیستم کنترل تردد
  • گستره دمایی بسیار وسیع -10 الی 70+ درجه سانتیگراد
  • بازگشایی مسیر تردد بصورت خودکار
  • عملکرد عالی و بدون وقفه

ویژگی‌های متمایز دستگاه کنترل تردد برند تانسا ترکیه

اگر سری به بازار گیت کنترل تردد و اتوماسیون‌های اداری زده باشید، با انواع محصولات خارجی روبرو خواهید شد که قیمت‌های بسیار بالایی داشته و به ادعای فروشندگان در کشورهای اروپایی تولید شده اند. چنانچه تخصص کافی در زمینه شناسایی دستگاه‌های باکیفیت و اصل نداشته باشید، به هیچ وجه متوجه کیفیت قطعات و سیستم‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها نخواهید شد و به همین علت ممکن است دستگاهی را با قیمت بسیار بالا و کیفیت غیرقابل قبول خریداری نمایید. برخی از دستگاه‌های کنترل تردد که در ظاهر در کشورهای اروپایی ساخته شده اند، دارای قطعات چینی و بی‌کیفیت بوده و در ظاهر کاربران متوجه این امر نمی‌شوند. یکی از ویژگی‌هایی که دستگاه‌های کنترل تردد برند تانسا ترکیه را از دیگر دستگاه‌ها متمایز کرده، اصل بودن تمام قطعات این دستگاه هاست. به طوری که از صفر تا صد گیت‌های کنترل تردد برند تانسا (در تمامی مدل ها) در کشور ترکیه ساخته شده و قطعات آن کاملاً اورجینال و اصل می‌باشند. این ویژگی وقتی جذاب‌تر می‌شود که قیمت‌های این دستگاه‌ها را با محصولات مشابه مقایسه کنید. گیت‌های کنترل تردد اروپایی (که امروزه واردات آن‌ها به دلیل تحریم ایران امکان‌پذیر نیست) قیمت‌های نجومی دارند و شاید هرکسی امکان خرید و استفاده از آن‌ها را نداشته باشد. در صورتی که گیت کنترل تردد تانسا با بهره مندی از قطعات اصل و کیفیت بی‌نظیر، قیمت بسیار مناسبی داشته و از این نظر با دستگاه‌های ایرانی قابل مقایسه است. به بیان دیگر، گیت کنترل تردد تانسا از نظر کیفیت، قابل رقابت با دستگاه‌های اروپایی و از نظر قیمت نیز هم رده دستگاه‌های ایرانی می‌باشد. پس با خرید و استفاده از دستگاه‌های کنترل تردد تانسا ترکیه از شرکت طلوع پردیس، هم در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید و هم از دستگاه‌های تماماً ترک و اورجینال بهره‌مند شوید.

گارانتی و خدمات پس از فروش گیت‌های کنترل تردد

همان طور که اشاره کردیم شرکت طلوع پردیس ارائه دهنده انواع دستگاه‌های کنترل تردد برند تانسا ترکیه در ایران می‌باشد. محصولات این برند که در شرکت ما به مشتریان عزیز ارائه می‌شود دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد. علاوه بر این، پروسه نصب و راه اندازی سیستم کنترل تردد نیز به دست متخصصین شرکت ما انجام خواهد شد. این یعنی شما با خرید دستگاه‌های کنترل تردد تانسا از طلوع پردیس، از بابت راه اندازی، سرویس‌های دوره‌ای و هرگونه تعمیر و تجهیز این دستگاه‌ها اطمینان خاطر خواهید داشت. جهت ارتباط با بخش فروش و استعلام قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب، کافیست با شماره تماس ۰۲۱۸۸۳۱۲۰۱۰ در ارتباط باشید.

گروه مهندسی طلوع پردیس یکی از مجموعه‌های برتر فعال در حوزه ارائه راه حل‌های امنیتی و مدیریتی مبتنی بر این تکنولوژی‌ها در ایران و خاورمیانه است که مشتریان در انتخاب و پیاده‌سازی سیستم‌های امنیتی خود به آن مراجعه و اعتماد می‌کنند. برخی از ویژگی‌های متمایز این مجموعه که آن را از سایر مجموعه‌های مشابه متمایز می‌کند عبارتند از:

بکارگیری دانش روز

در زمینه انواع تکنولوژی‌های موجود

متخصصین مجرب

در زمینه طراحی سیستمی

پشتیبانی همه جانبه

از تمام محصولات ارائه شده

دارای نمایندگی رسمی

از شرکت‌های معتبر دنیا

مشاوره و آموزش رایگان

برای تمام محصولات

سوالات متداول

در این قسمت با پاسخ رایج‌ترین سوالاتی که توسط کاربران عزیز و محترم از تیم پشتیبانی ما پرسیده شده در خدمت شما هستیم.

بله، امکان نصب و اتصال  تمام دستگاه های حضور و غیاب (با امکان شناسایی از طریق چهره، اثر انگشت، عنبیه، کارت و رمز) که مجهز به خروجی رله هستند،  بر روی گیت های کنترل تردد وجود دارد.

معمولا پیشنهاد میشود برای کارکرد بهتر ریدر و گیت تردد، نصب در محیط های مسقف صورت پذیرد.

معمولا در هر دقیقه امکان عبور 30 الی 40 نفر از گیت کنترل تردد وجود دارد، اما در صورت استفاده از دستگاه حضور غیاب با امکان شناسایی از طریق چهره، اثرانگشت و یا عنبیه، تعداد تردد در دقیقه به سرعت تشخیص و شناسایی افراد توسط دستگاه وابسته خواهد بود.

معمولا برای مدیریت تردد افرادی که ملزم به استفاده از ویلچر هستند از گیت های VIP یا تک باله استفاده میشود که از طریق ریموت یا پوش باتن قرار گرفته در کانتر حراست کنترل میشود و یا شناسایی کاربر از طریق دستگاه کنترل تردد نصب شده در کنار گیت (تشخیص چهره، اثرانگشت، کارت و کد) صورت میپذیرد.

بله، نصب تمام دستگاه های حضور و غیابی که دارای خروجی رله هستند، روی گیت های کنترل تردد و راهبندهای پارکینگ امکان پذیر است.

 

تمام دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد موجود در بازار که مجهز به خروجی رله هستند، قابلیت نصب و ارتباط با گیت های کنترل تردد برند تانسا ترکیه را دارند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

معمولا برای مکان های شلوغ  و امنیتی مانند زندان ها، استادیوم های ورزشی، فرودگاه ها، خزانه بانک ها و ورودی سفارت خانه ها از گیت های امنیتی که به گیت های قدی- فولادی نیز مشهور هستند، استفاده میشود. 

بله، برای مدیریت تردد در مواقع اضطراری و بحرانی، جهت بازگشایی فوری مسیر تردد، جلوگیری از بی نظمی و ازدحام جمعیت و از همه مهم تر حفظ سلامت کارکنان، امکان اتصال گیت کنترل تردد به سیستم هشدار امکان پذیر است.

انتخاب مدل گیت کنترل تردد باشگاهی بر اساس صلاحدید کارفرما، نیاز مجموعه و بودجه مورد نظر میتواند از نوع گیت اهرمی، گیت شیشه ای یا باله ای باشد

بله، این امکان وجود دارد و موارد استفاده آن در زمان برگزاری همایشها و مراسم خاص و یا شرایط اضطراری (آتش سوزی، زلزله و…) می باشد.

در صورتی که جواب سوال‌تان در بین موارد فوق نبود، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

در حال ارسال
نظرات کاربر
4.29 (7 رای)
به بالا بروید